2007. október 12., péntek

Végzet utólér..

Az első blogos történetem folytatódik. Emlékeztetőként BMW-s nőci. Rakjuk be a mosogatógépet, lekoccantott lökhárító. Na, újból találkoztunk. Azt mondták neki, hogy 2 hét, míg megcsinálják a lökhárítóját, leveszik, lemaratják, csiszolják, újrafestik. Kb. 20.000.- HUF lett volna! De rutinosan vett egy javító szettet 2.000-ért, bekente a kis foltot, és már olyan, mint a régi! Persze mondtam, hogy dögöljön be a rohatd mosogatógépe. Hát bejött! Van egy pár filléres alkatrész műanyagból, ami azért felel, hogy az ajtót be lehessen csukni, ez mozgó alkatrész. Hát kimozgott! Beszereltették, de nem tudták becsukni. Mi mondtuk neki, hogy itt semmi baja nem volt, Ő is láthatta. Oldja meg! Persze nem ilyen egyszerű, mert az is nekünk kellett lebeszélni! De legalább én jót mosolyogtam rajta! ÚGY KELLETT!!!

2 megjegyzés:

Gr4ss blog írta...

Ha eléggé öntudatos, akkor tisztában van vele, hogy az eladott termékért az eladó a felelős. Ha elromlik a szervizt is nektek kell biztosítani. (Ha visszaviszi, nektek kell az üzletből elszállítatni, megjavítatni stb.) Még akkor is ha neked ezt máshogy mondták központilag. Szal, szerintem ne örülj előre.

Csazo írta...

Dehogynem örülök, mert az Ő hülyesége miatt nem jó az általa elszállított gép! Itt a boltban még jó volt, náluk viszont már nem... Az nem az én felelősségem.