2008. február 7., csütörtök

4:37

Reggeli ébresztő: "Zoli ébredj fel, itt benn van az egér a szobában!"
És tényleg...
Egy kis szürke egér topogott a szekrénysorunk mögött. Azonnali csapdaállítás: a Vica az egyik végénél zörgött, a másikra raktunk egy kis dobozt, hátha belefut. Hát nem olyan ostoba! Szépen meghúzta magát középen és egy pillanat alatt máris a fal mellett a másik sarokba sietett. Én kiküldtem a macskáért a Vicát, mert mi már nem bírtunk vele. Az ajtó melletti szekrény mögé futott végül az egér. A szabadsága, a nyitott ajtó már csak 40cm-re volt, csak én is ott álltam közötte és az ajtó között. A Vica megérkezett az érősítéssel, kezében a Cicné. A macskát beállítottuk az egyik végére, a másikon meg elkezdtük mozgatni a szekrényt. Csak egy mozdulat... és máris csak az egér farka lógott ki a macska szájából.
És újra álomba merültem...

Nincsenek megjegyzések: